Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання . Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
Учителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
Учні мають бути активними у власному навчанні.
Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох основних напрямках.
Учителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
Учні мають бути активними у власному навчанні.
Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох основних напрямках.
Немає коментарів:
Дописати коментар